Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 14:36:08 +0300

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/06242 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Remniku küla, Vanakooli tee 2 
(Kuur/garaaž) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Väike ehitis on ehitatud avaliku tee 
teekaitsevööndisse, seega saadan teatise kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27008887>  (menetlus nr: 
434877), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister